wtorek, 3 września 2013

[Aktualizacja] "Uczynić z życia..."

Ci, którzy się zapisali na kurs już pewnie wiedzą: na chwilę obecną zgłosiła się zbyt mała liczba uczestników, dlatego dzień rozpoczęcia kursu został przesunięty na 26 września, aby dać zainteresowanym dodatkowe dwa tygodnie na podjęcie decyzji. Od razu rozwiewam wątpliwości: będzie to bez strat dla zaplanowanego materiału - niechcący podałem więcej godzin, niż powinienem ;)  - 30 zegarowych zamiast 30 wykładowych.
 
Zmiany daty rozpoczęcia dokonała pani z UO, która dziś do mnie zadzwoniła. Przy okazji dowiedziałem się, że zapisanych jest 20 osób na wymagane 30. Także brakuje tylko 10 osób. Mam nadzieję, że wrzesień pozwoli wam ochłonąć po wakacjach, ułożyć plany na rok akademicki i wpaść na kurs ;)
 
Na zachętę dodam, że od ponad pół roku pracuję nad interpretacją Nietzscheańskiej koncepcji wiecznego powrotu i z pewnością podzielę się wynikami moich dociekań na kursie.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, chyba udostępnię u siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) W sumie to nawet trochę dobrze wyszło, bo wypadła mi niespodziewana robota i nie mógłbym na 12 września przygotować się tak dobrze, jakbym chciał.

      Usuń
  2. Z tego, co zaobserwowałam, to te wakacje należą do szczególnie pracowitych. Oczywiście mówię o kwestiach naukowych/akademickich. Dużo tekstów w to lato!

    pozdrawiam i do zobaczenia w roku akademickim :>

    OdpowiedzUsuń