wtorek, 29 stycznia 2013

Zmiany zmiany

Od jakiegoś czasu planowałem odświeżenie wyglądu bloga. Docierały do mnie różne sygnały dotyczące jego strony wizualnej - jak np. problemy z lekturą spowodowane czarnym tłem. Mam nadzieję, że teraz wzrok będzie się mniej męczył. Postanowiłem też wzbogacać wpisy o obrazki, żeby wszystkie te abstrakcyjne rozważania przykleić do konkretu.

Po lewej stronie dodałem ramkę z linkami do blogów, które uważam za warte lektury. Nie są to wszystkie miejsca w sieci, które odwiedzam regularnie, a jedynie te, które zajmują się popularyzacją nauki.

Chciałbym napisać, że to tylko etap przejściowy, że czeka nas jeszcze klika zmian (nie udało mi się wprowadzić wszystkich ulepszeń, jakie mi się marzyły), jednak znając realia spodziewam się, że zostaniemy przy obecnej formie na długo. Ale podobno prowizorki trzymają najlepiej. Oczywiście jestem otwarty na wszelkie propozycje.

Zapraszam do lektury - mam nadzieję, że teraz będzie przyjemniejsza. 

3 komentarze:

  1. A myślałam, że tak intymnie, na uboczu, opowiadamy swoje. :)
    Biel czy czerń ? Nie, w porządku, jest ładniej. :)

    Jedyną innowacją groźną byłoby zawieszenie możliwości komentowania . :)
    Niektórzy tak mają, ich teksty ' niezbrukane ' wiszą dumnie ' niezdolne ' do wejścia w dialog. Z jakich powodów ? - dwóch skrajnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na komentarze też mam czasem wrażenie, że tylko my dwoje tu zaglądamy, ale statystyki w panelu bloggera sugerują co innego ;)

    A co do zablokowania możliwości komentowania. Różnie bywa - np. na blogu "Filozofia samoobjawienia" jest to spowodowane jakimś błędem w kodzie szablonu bloga, który autor zarzekał się poprawić w pierwszej wolnej chwili (których ma niewiele).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, to ja mogę klikać bez opamiętania. :)

    Fakt, nie wzięłam takiej opcji pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń